مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-18سياسي

دیداری از جنس بهشت|سیداسماعیل مهمان ویژه بیت رهبری


سیداسماعیل باوجود همه مشکلات سری از بین سرها درآورده روز گذشته دیداری نصیبش شده که همیشه در دلش به عنوان رویایی دیرین اما محال از آن نام می برد ولی مهمان ویژه رهبر انقلاب در بیت سیداسماعیل نصراللهی بود.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهی به حقارت واژه ها زمانی پی بردم، در لابه لای کلمات گویی ذهنم به بن بست خورد از کنار واژه ها می گذشتم اما هیچ کدام واژه ای نبودند که انتظارش را داشتم، نه اینکه بگویم نوک زبانم است نه، واژه ای نیافتم شایسته مادر نخبه ساروی باشد، همان مادری که نه فقط دست و پا، بلکه همه اعضای بدن جگر گوشه اش شد.

مادری که فقط خندید و چَشم گفت، با نگاهش پسرش را تحسین کرد زیر لب غرولند نکرد، نگفت خسته ام، نه گفت کار دارم حتی باوجود خستگی پرستاری شبانه و روزانه خم به ابرو نیاورد.

  مادری که وقتی فهمید فرزندش معلول است به جای اینکه زانوی غم بغل بگیرد با خودش گفت معلولیت که محدودیت نیست و باور داشت خداوند مسیر دیگری را به روی فرزندش عزیزتر از جانش باز کرده و با توکل و امید به خداوند پا به پای فرزندش هم مسیر شد.

شاید باورش سخت باشد اما این مادر حتی کتاب های فرزندش را ورق زد تا فرزندش به موفقیت برسد، اکنون کل ایران غبطه صبوری اش را می خورند و موجی از تحسین را روانه پدر و مادری کردند که در نوع خود متفاوت بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیداری از جنس بهشت|سیداسماعیل مهمان ویژه بیت رهبری

دیداری از جنس بهشت|سیداسماعیل مهمان ویژه بیت رهبری